Om oss
SeBra Event AB ägs av ”Moramasen” Tommy Collett och ”Rättvikskullan” Camilla Collett.
Tillsammans och var för sig, har vi drivit verksamheter inom media, kultur- och eventproduktion samt på uppdrag av kommuner, företag och föreningar drivit projekt och företag inom kultur och besöksnäring. Vi har lång erfarenhet av företags- och projektledning, affärsutveckling och kommunikation. Vår samlade erfarenhet använder vi i vår eventproduktion och i vår evenemangsservice. I SeBra Event AB finns även SeBra eXpo (läs mer på: www.sebraexpo.se) där vi jobbar med mässor, möten och marknader. Collett Consulting där vi utvecklar affärskoncept för företag inom framförallt nöjes- besöks- och handelsnäring. SeBra Event AB har även ett systerföretag som heter Tomteland AB (läs mer på: www.tomteland.se) och ägs av investeringsbolaget SeBra Invest AB . Kunden är alltid i fokus när vi levererar.
Välkommen till oss du också!
Det här är vi:

Tommy Collett
VD på SeBra Event AB och håller i alla kontakter och beställning/uthyrning/försäljning och marknadsföring

Camilla Collett
VD på Tomteland AB.
Extra personal
Då arbetstopparna är väldigt varierande inom vår verksamhet, har vi våra extra personer som hoppar in vid behov. De är väldigt engagerade, duktiga och kreativa.