SeBra Event AB ägs av "Moramasen" Tommy Collett & "Rättvikskullan" Camilla Collett.
Tillsammans och var för sig, har vi drivit verksamheter inom media, kultur- och eventproduktion samt på uppdrag av kommuner, företag och föreningar drivit projekt och företag inom kultur och besöksnäring. Vi har lång erfarenhet av företags- och projektledning, affärsutveckling och kommunikation. Vår samlade erfarenhet använder vi i vår eventproduktion och i vår evenemangsservice. I SeBra Event AB finns även SeBra eXpo (läs mer på: www.sebraexpo.se) där vi jobbar med mässor, möten och marknader. Collett Consulting där vi utvecklar affärskoncept för företag inom framförallt nöjes- besöks- och handelsnäring. SeBra Event AB har även ett systerföretag som heter Tomteland AB (läs mer på: www.tomteland.se) och ägs av investeringsbolaget SeBra Invest AB . Kunden är alltid i fokus när vi levererar.
Välkommen till oss du med!
Det här är vi:
![](https://www.sebraevent.se/wp-content/uploads/2014/10/tommy_mas.jpg)
TOMMY COLLETT
VD på SeBra Event AB och håller i alla kontakter och beställning/uthyrning/försäljning och marknadsföring
![](https://www.sebraevent.se/wp-content/uploads/2023/03/90777187_3122942657750091_7029715858335203328_n.jpeg)
CAMILLA COLLETT
VD på Tomteland AB.
![](https://www.sebraevent.se/wp-content/uploads/2023/03/290165685_5948583208491237_3830905452319695749_n.jpeg)
SEBASTIAN HJORT
Anställd på SeBra Event. Sebbe är en riktig klippa som är bra på allt! 🙂
![Vasaloppet_2012-282.JPG Vasaloppet_2012-282.JPG](https://www.sebraevent.se/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Vasaloppet_2012-282-q3lervxuguliy6eknqsise1fdn77kwvg09oaebmo00.jpg)
Extra personal
Då arbetstopparna är väldigt varierande inom vår verksamhet, har vi våra extra personer som hoppar in vid behov. De är väldigt engagerade, duktiga och kreativa.